Хоча б раз на день ми отримуємо листа з питаннями типу «Чому саме ті п’ять шкіл є лідерами в рейтингах?» або «Як можна вплинути на рейтинг?»
Цей огляд ми присвятимо тому, чому п'ятірка лідерів рейтингів сьогодні виглядає саме так.
Englisher не має якогось надсекретного алгоритму побудови рейтингів: все дуже прозоро. І кожен бажаючий може перевірити правдивість рейтингів на Englisher.com.ua: кількість підписників чи лайків в соцмережах, отримати дані про обсяг пошуку назви школи в гуглівському сервісі Adwords також може кожен.
Ви оновлюєте рейтинги щодня?
Ні, ми не оновлюємо рейтинги щодня. І ось чому: в цьому нема потреби.
І давайте далі подивимось, чому.
Рейтинг FB досить стабільний. Кількість лайків в facebook ми оновлюємо раз на місяць.
За час існування Englisher ми помітили, що за місяць кількість лайків може збільшитись в середньому на 100-200 для великих шкіл і на 10-20 для менших шкіл. Зазвичай розрив між школами настільки великий, що плюс-мінус 100-200 не змінює їх позицію в рейтингу:
Чи є рейтинги за FB показником якості курсів?
Важко сказати, чому користувачі підписуються на сторінку тих чи інших курсів англійської. Наприклад, Британська Рада займається не лише викладанням англійської, але і дуже широкою культурною діяльністю. Підписники отримають багато корисної інформації як про англійську мову, так і про всілякі події пов’язані з Великою Британією.
Grade ще готує до іспитів TOEFL, IELTS і Cambridge ESOL, тож ми можемо лише припустити, що підписники зацікавлені в іспитах, а First Cambridge Education Center інтегрує основи міжнародного тестування в процес вивчення англійської, тож і на соц сторінках розміщують інформацію про курси, розмовні клуби, свої курси і англійську загалом.
Стрічка школи англійської Green Forest, певне, одна з найнасиченіших: новини школи, мотивуючі і цікаві фрази англійською, посилання на корисні безкоштовні ресурси для вивчення англійської, сторінка постійно активна.
І повертаючись до питання про якість курсів і кількість лайків сторінки ФБ. Відповісти можете тільки власне ви: а чому ви підписуєтесь на ті чи інші сторінки ФБ? Чи завжди ваш лайк означає «задоволення послугами»?
Чи правдиві відгуки на сторінках шкіл?
Рейтинги за відгуками працюють дуже просто: студенти залишають свої відгуки про школи, в яких вони навчались. А далі вже магія програмування: система підраховує кількість відгуків, кількість голосів «за» чи «проти» того чи іншого відгуку, блокує численні голосування з одного IP, робить все можливе, аби ви бачили якомога реальніші відгуки і голоси за них.
На жаль, перевірити правдивість відгуків ми не в змозі. Ми лише відмічаємо цей відгук як позитивний, негативний, чи нейтральний. Отож, до питання, як підняти рейтинг за відгуками, ми просто радимо школам: кажіть своїм студентам залишати про вас відгуки!
Чому рейтинг по Гугл?
Гугл – найпопулярніша пошукова машина. Ви десь почули про курси – і гайда їх гуглити. Тож ми використовуємо один із сервісів Гугла, adwards, аби подивитись, скільки разів шукали ту чи іншу школу.
Типовий потенційний студент курсів активно шукаєте інформацію про школу рази три на рік. Ці періоди співпадають з рекламними кампаніями шкіл, з їх початками семестрів, або ж просто з періодами великих починань, коли з’являється бажання вивчити англійську раз і на завжди: новий навчальний рік (після літніх відпусток), після Новорічних свят, або ж на початку літа, аби воно не промайнуло без користі.
Виміряти і змінювати активність пошуку щодня – можливо, але наш досвід показує, що лідери від того не зміняться. Отож ми змінюємо кожні 90 днів, аби показати вам, як змінюється загальна картина. А питання, чому рейтинг однієї школи більший за рейтинг іншої зводиться до наступного питання: чому люди шукають в інтернеті саме цю школу, а не іншу. І відповісти на нього зможете саме ви, вводячи назву почутої десь назви школи в пошук Гугла.
Чому на сьогоднішні ви найбільше шукаєте в Гугл саме ці п’ять шкіл?
Важко сказати напевне. Можливо ви чули, що ця школа найкраща; а може – ви дізналися про неї вперше з реклами в метро, або клікнули на банер на улюбленому сайті, але щось все ж змусило написати її назву в пошуковій системі. І не лише вас – а переважну більшість користувачів в Україні. Маркетинг, містика, чи свідомий вибір – це вирішувати вам. Цифри – річ вперта.