Як на порталі Englisher підраховуються рейтинги

Рейтинги – річ не завжди об'єктивна, а іноді просто суперечлива, але все ж таки ми із задоволенням їх переглядаємо, обговорюємо, віримо їм чи не дуже. При цьому результати таки відкладаються в голові та впливають на наш вибір у майбутньому, чи це нова упаковка порошку, чи це машина.

Зі школами англійської все так само, всім цікаво, хто ж краще, чому і як це визначити. Сторінка РЕЙТИНГИ створена на нашому порталі для того, щоб ви змогли не лише переглянути умови тієї чи іншої школи, а також оцінити її популярність. А ця стаття для того, щоб ви змогли зрозуміти, як ми формуємо рейтинги і що жодної упередженості у нас чи наших джерел немає.

Рейтинг Google

Показує, наскільки часто певну школу шукають саме за її назвою. Чим частіше це робиться – тим популярніша школа. Такою логікою ми керувалися, коли створювали цей рейтинг.

В цьому нам допомагає один із сервісів Google – Google AddWords. Працює він досить просто. Ми беремо назву школи, наприклад Аvante, та перевіряємо, наскільки часто за останні 6 місяців назва цієї школи вводилася в пошукову систему в Україні. Потім те саме робимо і з транслітерованою назвою школи – Аванте. Після цього результати підсумовуються та виходить рейтинг школи.

Переваги цього рейтингу – Google знає все і Google неможливо підкупити.

Недоліки:

  • важко визначити популярність мережевих шкіл, оскільки кількість запитів відображається по всій Україні, а не по певному місту. Тобто школа може бути популярною у Києві, але автоматично ця популярність знайде її і у Львові;

  • важко чи неможливо визначити рейтинг шкіл, назва яких збігається з поширеними пошуковими словами, наприклад, "лінгво", "діалог", "інтенсив".

Тим не менш, ми довіряємо Google і цьому рейтингу.

Рейтинг за коментарями

Як і Гуглу, ми довіряємо споживачам. Цифри – одне, а думка живої людини – зовсім інша. Тому другий рейтинг ми пропонуємо вам створити.

Напевно, багато хто з вас уже був у яких-небудь школах англійської, щось вам сподобалося, щось вас жахнуло. Розкажіть нам та нашим читачам про це. А ми, своєю чергою, створимо рейтинг народної популярності певних шкіл.

У цьому рейтингу ви можете взяти участь як активно, так і пасивно.

Перший метод: зайдіть на сторінку школи, в якій ви займалися, залиште своє ім'я та коментар. Після цього зачекайте, поки адміністратори сайту прочитають ваш коментар і схвалять його, а також відзначать як позитивний (+ бал школі), нейтральний (не впливає на рейтинг) або негативний (- бал школі).

Другий спосіб: якщо сказати вам особливо нічого, але ви прочитали вже існуючі коментарі і згодні або не згодні з ними, ви також можете вплинути на рейтинг школи. Тобто якщо ви згодні з позитивним коментарем – школа отримує + бал, не згодні – бал. І навпаки, якщо ви підтримуєте негативні відгуки – школа отримає – бал, не підтримуєте – школа отримує + бал.

У цьому рейтингу також є свої плюси та мінуси:

Плюс: ви можете прочитати реальні відгуки реальних людей, які у певний час або отримали відмінні враження, або ж зіткнулися з цілком реальними вадами тієї чи іншої школи.

Мінус: ви, як користувач, повинні розуміти, що в кожній школі є адміністратор, який без особливих проблем може розхвалити свій навчальний заклад. І хоча ми обмежуємо кількість коментарів з однієї IP-адреси, все ж таки зверніть увагу, наскільки конструктивний той чи інший коментар.

Рейтинг за Facebook

Новий рейтинг на нашому сайті, який також приваблює оцінку популярності школи живих користувачів: викладачів, студентів, колишніх студентів тощо. Оскільки соціальні мережі сьогодні користуються великою популярністю, не дивно, що найпопулярніші школи створюють свої профілі і сторінки в соціальних мережах. Ми звернули увагу на Facebook – світового лідера серед соціальних мереж.

Рейтинг працює досить просто – кількість підписників чи учасників групи і є бал школи у цьому рейтингу. Якщо ж школа отримала в рейтингах соціальних мереж 0 балів, то її сторінки немає в Facebook.

Плюс: лише реальним та популярним школам є сенс створювати свою сторінку у соціальних мережах. Рейтинг можна вважати більш-менш об'єктивним, за його допомогою можна приблизно зрозуміти, наскільки багато студентів у тій чи іншій школі та наскільки сама школа активна у своїй діяльності.

Мінус: на жаль, соціальні мережі – це величезний бізнес, тому тут є можливість сфальсифікувати кількість користувачів. Наприклад, як може бути 15000 підписників у школи, яка з'явилася 6 місяців тому? Тому радимо також переглядати, наскільки активно поводяться користувачі на сторінці школи.

Сподіваємося, що наші рейтинги допоможуть вам сформувати думку про ту чи іншу школу та допоможуть у виборі найкращої з них.


Статті та огляди
Як швидко вивчити англійську, навчаючись самостійно або на курсах

Розглядаємо способи, як швидко вивчити англійську: що сповільнює та прискорює цей процес.

Самостійне вивчення англійської на EdTech платформі Booyya

Ми розповімо вам про справжню знахідку – онлайн-маркет курсів англійської за вашими інтересами Booyya.

Курси іноземних мов і критерії їх вибору

Яких послуг вам варто очікувати від курсів іноземних мов і як їх легко обрати?

Англійська для подорожей – лексика та поради з вивчення

Важливо зосередитися на меті, розробити план регулярних занять і визначити пріоритетні теми

Як обрати курси іноземної мови – покрокові рекомендації

Питання, як обрати курси іноземної мови, досить актуальне. Як підібрати оптимальний варіант серед розмаїття пропозицій?