Хочете, щоб літо запам'яталося, а канікули або відпустка були максимально продуктивними? Почніть вчити англійську. Щоб вивчити мову, рекомендуємо відвідувати літні інтенсиви з англійської в Києві.
Є думка, що людина сама винна в тому, що вона чогось не знає, не може зрозуміти або розібратися в темі. Насправді це не так. Швидше за все, були обрані неправильні методи навчання. Якщо студент погано розуміє програмний матеріал навіть при тому, що він багато займається самостійно, значить, у нього немає системи, неправильно підібрані засоби і методи вирішення проблем. У таких випадках рекомендуємо літні курси англійської мови.
Щоб якось захопити студентів літньою програмою вивчення англійської, багато шкіл і курсів англійської використовують передовий досвід роботи педагогів Японії, Великобританії, США й інших країн. Розглянемо на прикладах.
Досвід Японії та практика, спрямована на посилення мотивації студентів на літніх англійських інтенсивах
Для викладача важливо, щоб студент мав підвищену мотивацію перш ніж почати займатися англійською. У японських загальноосвітніх навчальних закладах, вищих школах є таке поняття як kokoro (менталітет, душа, розум). Це своєрідна ідея, яка зводиться не лише до отримання знань і умінь, але і впливає на формування характеру. Японці впевнені, що саме об'єктивна освіта має грунтуватися на взаєморозумінні, і тільки потім на збагаченні людини знаннями і вміннями. Давайте розглянемо, що входить до поняття kokoro і що сучасна система мовних шкіл, особливо практика викладання курсів англійської влітку, може з цього взяти? У зміст кокоро входить:
- повага до людей і тварин, симпатія до ближнього;
- пошук істини;
- розуміння прекрасного;
- посилення самоконтролю;
- певний внесок людини у розвиток суспільства.
Освіта за принципом kokoro
Освіта розглядається як виховання, дренування душі, думки, а потім тільки навчання.
Саме досвід японських педагогів використовують багато літніх інтенсивів з англійської. Тобто якщо побудувати заняття так, щоб його зміст був спрямований на пошук істини і самоконтроль, пошук прекрасного в тому, що вивчається, то людині підійдуть методи навчання. Це позитивно позначатиметься на процесі навчання.
Якою б хорошою не була програма вивчення англійської на курсах влітку, не можна гнатися за нею. Необхідно стежити, щоб основна маса студентів опанувала програмний матеріал. Поступово треба використовувати посилення програми. Якщо студент щось не розуміє, не може сконцентрувати увагу на тому, що від нього потрібно, щось не виходить, він не справляється з поставленими завданнями, то викладач повинен запропонувати декілька індивідуальних занять. Також у межах літнього курсу він може виділити додатково 10-15 хвилин на пояснення і повторення пройденого матеріалу.